Årsmøte og Sikkerhetsseminar

Årsmøte og Sikkerhetsseminar
Vi minner om årsmøte mandag 18 mars kl. 18:00 i klubbhuset på Riise.
Kl. 19:00 blir det avholdt sikkerhetsseminar for sportsflypiloter. Det er et krav gitt i sikkerhetssystemet til NLF:

4.7.1 Forlengelser av rettigheter
a) Innehaver av sportsflybevis skal bare utøve rettighetene knyttet til dette når innehaveren de siste 24 måneder har:
1) minimum 12 timer flygetid som fartøysjef på sportsfly, og
2) gjennomført minst 12 selvstendige avganger og landinger, og
3) gjennomført oppfriskningstrening med instruktør etter veiledningsmateriell utgitt av sportsflyseksjonen, og
4) deltatt på klubbens flytryggingsmøte.

Det er punkt 4) vi her tilbyr til alle piloter som trenger / ønsker å få bekreftelse på å ha deltatt. (signeres i logbok)
I år er vi så heldige at tidligere operativ leder ved ENOV, Steinar Vatne kommer og holder foredrag rundt utfordringer, farer og hvordan man skal te seg på AVINOR sine plasser. Her blir det mye nyttig informasjon basert på årevis med erfaring, så ikke gå glipp av denne muligheten!
De av dere som har lang reisevei kan sende meg en e-post, så vil jeg sende dere en link til Teams.
Dette gjelder først og fremst for sikkerhetsmøtet, men om noen ønsker å være med også på årsmøtet fra kl. 18:00 ordner vi det! Husk, kun de som har betalt medlemskontingent har stemmerett.
Da gjenstår bare for meg å ønske alle hjertelig velkommen!

Ola Lilloe-Olsen
Styrets leder, Operativ leder, Skolesjef

Virksomhetskontroll i klubben

Stryn Luftsportsklubb hadde 10. november virksomhetskontroll frå NLF. Tilsynet var omfattande og varte frå kl 10:30 til 15:30. Vi vart sjekka på drift, interne kontrollar, operative forhold, sikkerheit, flytrygging, skuleverksemda, tekniske oppfølging og standard og på den faktiske tilstanden på to tilfeldige fly. I tillegg vart alle tekniske og personleg loggbøker sjekka. Vi kan skryte litt av oss sjølve, det vart ikkje funne avvik av noko slag! På den andre sida så skal ikkje dette være ei sovepute, men heller ein påminning til kvar og ein om å halde fram det gode arbeidet både i klubben og hjå kvar einskild.

Har du draumen om å fly?

Stryn Luftsportsklubb inviterer luftsportsinteresserte om å ta kontakt. Har du draumen om å fly Sportsfly eller Modellfly, så kan vi hjelpe deg.

Vi har anlegg, fly og instruktørar som kan hjelpe deg heilt fra til bevis. Vi er einaste klubb mellom Trondheim og Stavanger som har eigen instruktør klasse IK1E i Sportsfly.

Vi har eige klubbhus på Riise, to hangarar som mellom anna rommar klubben sitt skulefly. I vintersesongen opererer vi Skuleflyet frå Sandane flyplass, Anda. Modellfly flyr vi heile året frå bana vår i Stryn.

Her kan du laste ned meir informasjon om Sportsfly
Her kan du laste ned meir informasjon om Modellfly.

DSC_2368.jpg


Du finn også desse brosjyrene på oppslagstavler på: Stryn Torg, Coop Extra, Kiwi, Esso og Yx, i Stryn sentrum

Julebord

Årets Julebord blir arrangert i klubbhuset Fredag 22. November kl 18.00. Påmelding på e-post post@strynluftsport.no

Påmeldingsfrist er 15. November, men det er ingen grunn til å vente til siste sekund med å melde seg på...….

Pris kr. 275.- pr. person, som inkluderer juletalerken, drikke, dessert og kaffe.
Vi håper mange melder seg på, så vi kan få ei triveleg avsluttning av sesongen.

Juletalerken.png

PFLY for Mikro

Stryn Luftsportsklubb held kurs og teoretisk prøve til PFLY kort for mikrofly pilotar søndag 27. 05. kl 14.30 på klubbhuset.

original_980x668.jpg

 

Det blir gjennomgang av det stoffet som er kravd for å kunne få og inneha PFLY kortet. Det blir også mulegheit å ta den obligatoriske prøven som er ein del av det samla kravet for å kunne søkje om PFLY kort hos Avinor. Kurset tek føre seg NOTAM, Flygeplan, Kart og prosedyrer, skilting, merking og dei bestemmelsane  Avinor har sett for å kunne få PFLY kortet. Kurs, og prøve kostar kr. 500.-, og vert registrert i NLF Mikroflyseksjonen til grunnlag for eit kompetanse bevis som ein legg ved søknaden til Avinor. Kurset vert halde av Ola Lilloe-Olsen, som er ein av 9 instruktørar klasse 1e, som har rettigheit til å signere for tilfredstillande kompetanse, på vegne av NLF.

I tillegg må desse krava være innfridde for å få kompetansebeviset (vert ikkje gjennomført på dette kurset):

- Gyldig flytelefonistsertifikat og språkprøve.
- Flytur til en AFIS-plass eller en kontrollert flyplass i åpningstida med instruktør.
- Kandidaten skal ha gjort seg kjent med forholda på flyplassen. Den praktiske delen kjem vi tilbake til for våre lokale pilotar.

Pilotar frå andre klubbar, som ikkje ønskjer å delta på vår praktiske opplæring på ENSD med Avinor tilsette,  må kunne framvise eit bevis frå ei eining av Avinor, om at denne delen av opplæringa er gjennomført og i orden.

Kompetansebevis for PFLY vert utskrive av NLF på bakgrunn av eit skjema som må signerast av ein instruktør klasse 1e. IK1 har såleis ikkje rett til å signere dette.

Dei som ønskjer å være med må melde seg på via Facbook sida til Stryn Luftsportsklubb.

Vel møtt!

Ola Lilloe-Olsen er tildelt NLF sin nest høgaste hedersteikn

Ola Lilloe-Olsen vart tildelt NLF sin sølv medalje med diplom under Luftsportstinget 2017. Dette er NLF sin nest høgaste utmerking. I statuttane heiter det: "Kandidaten må ha utmerket seg i betydningsfulle roller som har gitt klare resultater og ringvirkninger." Ola fekk utmerkinga med bakgrunn i sitt langvarige arbeid for flytrygglik i NLF Motorflyseksjonen. I talen sin understreka President i Luftsportsforbundet, Rolf Liland, Ola sitt lange virke i Sikkerhets- og Utdanningskomiteen, hans arbeide med opplæring og sikkerheits bulletengar. Han la vekt på Ola sin vide bakgrunn frå både sjø og luft. "Vi kjenner han som mannen bak «trappa»,der vi har guten med glideflyet i den eine enden og kapteinen på «Bombojetten» i den andre". Ola sin ide, er den saumlause overgangen mellom ulike sertifikat nivåa, som no er adoptert heit inn i EASA, avslutta Liland.
Vi i Stryn Luftsportsklubb er stolte og takksame for å ha ein slik resursperson i klubben vår.
Gratulerer, det var vel fortent!

Klubbflyet er oppgradert

Klubbflyet er no opp gradert med ny overhalte forgassarar og sjekk av transponder. Det viste seg at forgassarane var overmodne for ettersyn. Det vart skifta alt av slitedeler og etter montering og synkronisering går motoren som den skal. Transponderen, som ikkje har vore i funksjon, er nå sjekka av Fonnafly og montert tilbake. Det er også gjort nokre andre små forbetringar i samband med ettersyn no i vår.